Facebook Pagelike Widget

הסעות להלוויה – לארגן הסעה בצורה נוחה

כאשר אדם נפטר, בין אם הוא בן משפחה, חבר, מכר, אז ישנם לא מעט דברים שצריך לתכנן ולסדר לקראת הלוויה. זאת על מנת שכל מוקירי זכרו יוכלו להיפרד ממנו בצורה יפה ומכובדת. חלק מהדברים צריכים להתבצע על ידי בני משפחה או חברים, על מנת לאפשר לבני המשפחה הקרובה להתאבל על האובדן שהם חווים.

ישנם מקרים רבים, בהם אנשים קרובים, בני משפחה או חברים, אינם מתגוררים קרוב אל המקום בו אמורה להיערך הלוויה ושם הנפטר אמור להיקבר. על מנת לאפשר לכל מוקירי זכרו להגיע אל הלוויה ולהיפרד ממנו בפעם האחרונה, הרי שצריך לארגן עבורם הסעה בצורה נוחה וזמינה.

תוכן העניינים

איזה שירות הסעות יכול להתאים?

בעיקרון, הסעות להלוויה מתבצעות על ידי חברות פרטיות אשר ניתן לשכור את שירותיהן במקרה זה, מהיום להיום או מהיום למחר, תלוי במועד הלוויה, והחברה תדאג לספק רכב הסעות מתאים, בין אם מדובר באוטובוס, מיניבוס ואף מונית גדולה אם מדובר בכמות קטנה של נוסעים.

הרעיון הוא, לשלוח את רכב ההסעות אל נקודת איסוף שם יחכו הנוסעים אשר אמורים להגיע להלוויה, והנהג ידאג להסיע אותם אל בית הקברות. ייתכן שמשם הרכב ימשיך ויסיע אותם אל בית הנפטר, ובשעות מאוחרות יותר הוא יחזיר אותם אל נקודת האיסוף.

מדוע נכון לספק שירות זה?

סביר להניח שיהיה מאוד קשה לאנשים שרוצים להגיע להלוויה ואין ביכולתם לעשות זאת ברכב פרטי, לעשות זאת באמצעות תחבורה ציבורית. שכן לא לכל בתי הלווית יש תחבורה ציבורית זמינה, בוודאי לא במהלך כל שעות היממה ולא בכל מהלך השבוע (לוויות כידוע נערכות גם בימי שישי ובמוצאי שבת).

לכן, הפתרון הטוב ביותר הוא לשלוח רכב הסעות שיאסוף אותם מנקודה ספציפית ומשם להסיע אותם אל בית הקברות. כמו כן, יהיה זה עדיף במקרים רבים, בפרט כשמדובר על בני נוער שצריכים להגיע להלוויה של חבר או אנשים מבוגרים שיתקשו בוודאי להגיע בעצמם. בצורה כזו הם יכבדו את המשפחה האבלה, את הנפטר בדרכו האחרונה וגם יגיעו להלוויה בזמן ובצורה מסודרת.

איך בוחרים שירות הסעות בצורה נכונה

על מנת לבחור שירות הסעות להלוויה בצורה נכונה, יש לבחון אילו שירותים החברה יכולה לספק, כמה מהר היא יכולה לספק אותם ובאילו תנאים. חשוב לוודא שהחברה תוכל לספק את השירות כמה שיותר מהר, באופן זמין ונגיש, בלי עיכובים ובלי דחיות.

יש לוודא שהחברה גם יכולה לספק רכב הסעות נוח, על מנת שהאורחים יוכלו להגיע להלוויה בצורה רגועה, נוחה ונעימה. בוודאי אם מדובר בנסיעה ארוכה אל בית קברות מרוחק מנקודת האיסוף ומהמקום בו הם מתגוררים.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר במספר הטלפון *9587 ולהזמין דרכנו את השירות החשוב הזה. נשמח לספק לכם מידע ולקבוע איתכם מועד להסעה, במידת הצורך.

הצעת מחיר זריזה