Facebook Pagelike Widget

הסעה לחתונה VS רכב פרטי: יתרונות וחסרונות

הוזמנתם לחתונה? מתלבטים האם להגיע ברכב או לנסוע עם ההסעה המתכוננת של האירוע? ריכזנו בשבילכם את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהאופציות הללו.

תוכן העניינים

יתרונות הסעה לחתונה

אם החתונה שאתם מוזמנים אליה מאפשרת לכם להגיע עם הסעה, חשוב שתדעו ותבינו את היתרונות של האפשרות הזו. 

קודם כל, ההסעה יכולה להשאיר אתכם בראש שקט ולדאוג לכך שתדעו בדיוק איך אתם מגיעים ואיך אתם חוזרים. כמו כן, ההסעה יכולה לאפשר לכם לשתות אלכוהול שכן אתם לא תצטרכו לנהוג בדרך חזרה מן החתונה. כמובן שאלה יתרונות משמעותיים ולכן אנשים רבים בוחרים לנסוע דרך ההסעה המתוכננת. 

הסעה לחתונה VS רכב פרטי: יתרונות וחסרונות

חסרונות הסעה לחתונה

זה נכון, יש כמובן גם חסרונות לנסיעה דרך ההסעה של האירוע. קודם כל, נקודת האיסוף היא לרוב נקודת איסוף אחת אליה צריכים להגיע הנוסעים, ולא תמיד היא תהיה נוחה להגעה עבור כל הנוסעים. במקרים מסויימים תיאלצו לנסוע במיוחד אל מיקום האיסוף, ובמידה והנסיעה ארוכה לפעמים היא לא תהיה שווה את הטרחה. כמו כן, כאשר אתם מתחייבים לנסוע בהסעה של האירוע אתם גם מתחייבים אל לוחות הזמנים. תצטרכו להגיע בזמן שנקבע ולעזוב בזמן שנקבע מה שלא מאפשר לכם גמישות בזמנים. בכל זאת עליכם לקחת בחשבון את החסרונות הללו, שכן הן יכולות להיות פקטור בקבלת ההחלטות שלכם. 

יתרונות נסיעה ברכב פרטי

היתרון הכי גדול של נסיעה ברכב פרטי היא הגמישות. אתם יכולים להגיע מתי שנוח לכם ולעזוב מתי שנוח לכם, וכמובן אתם מגיעים ישירות הביתה מבלי לעצור בדרך. נסיעה באוטו פרטי היא מאוד נוחה אך חשוב לזכור שכמובן יש לה גם חסרונות ובהרבה מקרים לא יהיה כדאי להוציא את האוטו בשביל לנסוע כאשר מוצעת אלטרנטיבה כמו הסעה לחתונה

חסרונות נסיעה ברכב פרטי

בנוסף לעובדה שלא ניתן לשתות באירוע שציינו גם קודם, צריך לקחת בחשבון גם את עניין העייפות. לאחר אירוע ארוך אנחנו נוטים להתעייף ולא תמיד לכולם יש את הכוח לנהוג עד הבית לאחר מכן. הנסיעה בהסעה חוסכת את הצורך להישאר ערנים ולנהוג גם בשעות הקטנות של הלילה. בנוסף עלויות הנסיעה, חניה ודלק יכולות להיות משמעותיות ויכולות להיחסך כאשר לוקחים הסעה משותפת עם אנשים נוספים. אנשים רבים מעדיפים אם כך לא לקחת את האוטו וכן להשתמש בשירותי הסעות לאירועים

איך מחליטים במה לבחור?

אין תשובה נכונה ולא נכונה, ויש לבחון כל מקרה לגופו. נסיעה עם חברת הסעות יכולה לחסוך לכם דאגות ולחץ ויכולה לאפשר לכם להגיע בבטחה אל היעד שלכם מבלי להזיז את הרכב שלכם, מה שעבור אנשים מסויימים יכול להיות יתרון משמעותי. אם אתם אנשים שאוהבים את הגמישות והנוחות שלהם יכול להיות שיהיה לכם קשה לוותר על הגעה עם רכב פרטי ותעדיפו לעשות זאת מאשר להגיע עם הסעה. 

קבלו החלטה מראש

שימו לב שחשוב מראש לעדכן האם אתם מגיעים להסעה או שאתם נוסעים ברכב פרטי. כאשר מזמינים את ההסעה לוקחים בחשבון את כל מי שביקש להיכלל ולכן אם התחייבתם להסעה תשתדלו להגיע כפי שסוכם מראש. זוהי גם הסיבה שמתכננים זאת מראש ולא קובעים את הכל ברגע האחרון, שכן ההזמנה צריכה להיעשות מבעוד מועד ולהכיל מקום עבור כולם. 

התחשבו במרחק הנסיעה

הרבה פעמים על מנת לקבל את ההחלטה האם לנסוע עם הסעה או עם רכב אנחנו מסתכלים על המרחק שיש לנסוע. חתונות שנמצאות במיקום מרוחק יותר לרוב יוציאו יחסית הרבה הסעות לחתונה ואנשים רבים יעדיפו לקחת אותן מאשר לנסוע מרחק רב. עליכם לדעת מראש היכן החתונה ועל פי זה להחליט האם נראה לכם מתאים להגיע עם רכב פרטי, או שמדובר בנסיעה ארוכה מדי בשבילכם, בטח לאחר חגיגות וריקודים עד הליל. 

נסיעה עם חברת הסעות מנוסה יכולה לתת לכם שקט לאורך כל האירוע ולהבטיח שתגיעו בשלום אל היעד שלכם. בחברות נחשבות ומקצועיות עובדים נהגים ותיקים שמטרתם להביא אתכם לאן שאתם צריכים להגיע, והם יעשו זאת בשמחה ובאהבה. אז בפעם הבאה שאתם מתלבטים האם שווה לכם לנסוע עם ההסעה לחתונה או לקחת את הרכב הפרטי שלכם, קחו בחשבון את כל הגורמים וקבלו החלטה נכונה ובטוחה. 

הצעת מחיר זריזה