Facebook Pagelike Widget

כמה מקומות יש בטרנזיט

בעוד שחלקנו מכנים את כלל הרכבים המסחריים בתור רכבי "טרנזיט", חלקנו יודע שלמעשה "טרנזיט" הוא דגם של הקונצרן – פורד. בין אם אתם צריכים שירותי הסעות בפורד טרנזיט, בוואן או ברכב מסחרי, חשוב לדעת כמה מקומות ישיבה יש ברכב. והנה המידע לפניכם. 

צריכים שירותי הסעות עם טרנזיט, אבל לא בטוחים כמה מקומות יש ברכב? אנו מזמינים אתכם להכיר את מגוון כלי הרכבים שחברת ההסעות בדרך כלל תשתמש בהם. למשל, הסעות טרנזיט ברחבי הארץ. אם שאלתם את עצמכם כמה מקומות ישיבה יש בטרנזיט, אנו נשמח לציין שתוכלו להנות מ-10 מושבים בדרך כלל. אם אתם צריכים הסעות ליותר מעשרה אנשים, אתם יכולים לקבל שירותי הסעות בכלי רכב מסוגים אחרים. למשל, מידיבוס, מיקרובוס, מיניבוס ועוד. 

תוכן העניינים

כמה מקומות ישיבה יש בפורד טרנזיט? 

פורד טרנזיט הוא דגם אגדי ומיתולוגי של חברת רכבים אמריקאית, פורד. חברות הסעה משתמשות רכבים אלו מפאת אמינותם הנצחית. גם כיום, כאשר אנו רואים רכבי טרנזיט בכבישים, אנו לעיתים זוכים לראות את הדורות הראשונים של הרכבים האלו. זה אומר שהם מחזיקים מעמד והם מאוד אמינים. 

יחד עם זאת שרכבי טרנזיט בדרך כלל אמינים מאוד, בהשכרת רכב מסחרי יש גם תקלות. לצורך העניין, אם כלי רכב של חברת הסעות נתקע בצידי הדרך, חברת ההסעות חייבת להוציא לכיוון רכב חירום. ככה יהיה ניתן למזער את העיכוב בלוחות הזמנים של המוסעים. 

כמה אנשים נכנסים במיניבוס ובאוטובוס? 

אם אתם פחות מ-20 אנשים אבל יותר מ-10 אנשים שצריכים שירות הסעות, יש לכם את האפשרות של השכרת מיקרובוס. מיקרובוס הינו רכב הסעות אשר מתאים להסעות עבור 16 אנשים. צריכים הסעה ליותר מ-16 אנשים? אתם יכולים לבצע השכרת מיניבוס בחברת ההסעות. מיניבוסים מכילים עד 20 מושבים בדרך כלל בתוכם. השלב הבא הוא השכרת מידיבוס, שהוא מכיל כ-37 מושבים לרוב. מעבר לכך, יש לכם כבר השכרת אוטובוס בכל הארץ. 

מעבר לאופציות שציינו כאן למעלה, יש לכם גם את האפשרות של מונית גדולה. בשנת 2020-2021 כולנו לפתע נאלצנו להתמודד עם ריחוק חברתי מפאת סיבות של נגיפים עולמיים בווריאנטים שונים. אם כך, כדאי לדעת שאתם יכולים לחלק את שירותי ההסעות שלכם לקפסולות. אם למשל אתם צריכים שירותי הסעות ל40 אנשים, אתם יכולים לשכור 4 רכבי טרנזיט ולחלק את המוסעים. 

טיולי הנשיא שירותי הסעות 

בין אם אתם צריכים שירות הסעה מסוג כזה או אחר, אנחנו מזמינים אתכם לקבל הצעת מחיר קונקרטית ואטרקטיבית מאיתנו. חברת טיולי הנשיא מספקת שירוי הסעות עם טרנזיט, מיניבוס, השכרת מידיבוס, השכרת אוטובוס ועוד. 

אנו נשמח לנייד אתכם ברחבי הארץ ולכלל המטרות. כמו כן, אפשר לקבל מאיתנו הצעות מחיר אטרקטיביות על נופשים ברחבי הארץ, כולל אזור החרמון והדרום. ניתן ליצור עמנו קשר ולקבל פרטים נוספים בהקדם.

הצעת מחיר זריזה