Facebook Pagelike Widget

הסעות ל60 איש

אנחנו לחלוטין יודעים עד כמה קשה לאתר חברת הסעות ל60 איש שניתן לסמוך עליה. אם אתם מחפשים אחר שירותי הסעות לשישים אנשים, אתם צריכים לדעת בעיניים עצומות שבטיחותכם בידיים מקצועיות. בסופו של דבר, מדובר בלא פחות מאשר החיים של המוסעים. והנה טיפים לבחירת חברת ההסעה שלכם. 

תוכן העניינים

מהם הרכבים המתאימים לקבוצה של 60 איש?

בכדי להסיע בבטחה 60 אנשים, יש צורך להשתמש באוטובוסים חדישים ומתוחזקים. שירותי השכרת אוטובוס היא אפשרית דרכנו בכל הארץ, לרבות בדרום ובצפון. אם אין ברצונכם לשכור אוטובוס ל60 אנשים, אתם בהחלט יכולים לשכור מספר של מוניות גדולות.

מעבר לאפשרות של השכרת אוטובוס והשכרת מוניות גדולות, אפשר גם לשכור 3 מיניבוסים. בדרך כלל, מיניבוס כולל בתוכו 20 מושבים. אם תשכרו 3 מיניבוסים, תוכלו לנייס 60 איש בקלות. למעשה, במקרים מסוימים יהיה אפילו חכם יותר לחלק את המוסעים לקפסולות במיניבוסים. 

שירותי ההסעות שאנו נספק ל60 איש

אם אתם צריכים הסעות ל-60 אנשים, הגעתם אל חברת ההסעות שמספקת את כל שירותי ההסעה תחת אותה קורת גג. אנחנו נספק לכם שירות של הסעות לטיולים, הסעות עובדים, הסעות לקברי צדיקים באוטובוס, הסעות לכותל וירושלים, הסעות לאירועים, הסעות גמלאים, הסעות טיולי פנסיונרים ועוד. 

אנו גם עוסקים במתן שירותי הסעות לציבור הנכה, לציבור החרדי, הסעות ילדים לבית ספר ועוד. נוסף על השירותים האלו, דרך חברת טיולי הנשיא גם אפשר לרכוש דילים משתלמים במיוחד לנופש בצפון ובדרום הארץ. אם תצטרכו מדריך-דרך, דברו איתנו ואנחנו נדאג להכול.

איך מזמינים הסעות ל60 אנשים בחברת טיולי הנשיא? 

בחברת טיולי הנשיא יש צי רכבים שמותאם לשירותי הסעות מכל הסוגים. בכדי להזמין שירות הסעות לכל מספר של אנשים, יש צורך ליצור עמנו קשר טלפוני. אנחנו נעשה מה שניתן בכדי להתאים לכם את רכב ההסעות האידיאלי ואת הנהג המקצועי ביותר. 

אנחנו נשאל אתכם מספר שאלות במהלך השיחה, נוודא מה הצרכים שלכם מחברת ההסעה ונתאם את הכול. כמו כן, אנחנו נוודא אתכם את הלו"ז שלכם, את זמני האיסוף, זמני ההורדה וכדומה. בסופו של דבר, הכי חשוב לדייק בזמנים, ועל כך דוגלת חברת טיולי הנשיא. 

למה להזמין דרכנו שירות הסעה ל60 איש? 

כדאי להזמין מאיתנו הסעות ל-60 איש מכיוון שאנחנו מספקים שירות מקצועי ועם המון ניסיון. חברת טיולי הנשיא מספקת שירותי הסעות ברחבי הארץ, ונכון להיום צברנו לקוחות מרוצים וקובעים בכל חלקי ארצנו. בכדי שנוכל למנות גם אתכם בין לקוחותינו המרוצים, אנו נשמח לספק לכם הצעת מחיר אטרקטיבית. 

טיולי הנשיא מספקים שירותי הסעות עם נהגים מקצועיים בלבד. הנהגים שלנו הם אנשי שירות למופת, אדיבים וסובלניים ומוכנים לנייד אתכם ברוגע ובבטחה לכל יעד בארץ. עם מחירים תחרותיים, ניסיון של שנים ורצון לסייע תמיד, אנחנו הבחירה שלכם. צרו עמנו קשר עבור פרטים נוספים.

הצעת מחיר זריזה