Facebook Pagelike Widget

הסעות ל18 איש

בין אם צריך הסעות קטנות או הסעות גדולות, צריך לבחור בחברת ההסעות הכי מדויקת לצרכיכם. הסעות ל18 איש זהו שירות המסופק לכם במסגרת לוחות הזמנים המוגדרים על ידכם. כמו כן, באפשרותכם לבחור בין מגוון כלי הסעות שונים. בואו נבין כיצד נתאים את כלי ההסעות למטרת ההסעה. 

תוכן העניינים

רכבי הסעות שמתאימים עבור הסעה ל18 אנשים 

אם אתם צריכים הסעות ל18 אנשים, אתם בדרך כלל תצטרכו מונית גדולה, ואן, גם השכרת מיניבוס אפשרית ועוד. גם אם יישארו מספר מושבים פנויים, ייתכן שתוכלו להגיע עם חברת ההסעות לאיזשהו הסדר תשלום. לעיתים יהיה ניתן לקזז מספר שקלים אל מול מושבים שנותרים פנויים ברכב. 

כשצריך הסעה ל-18 איש, השכרת אוטובוס היא לא אופציה. וככה גם רלוונטי לגבי השכרת מידיבוס, לא יהיה צורך בדרך כלל. אם אתם צריכים שירות של השכרת מיניבוס ל-18 אנשים, קחו בחשבון שאכן יישאר כנראה מושב או שניים פנויים. רוב סוגי המיניבוסים כוללים בתוכם 20 מושבים ומעלה. 

שירותי הסעות ל-18 אנשים בחברת טיולי הנשיא 

בחברת טיולי הנשיא תוכלו לפגוש בשירותי ההסעות המגוונים ביותר. אנחנו מספקים שירותי הסעות עובדים ל18 איש, כמו גם הסעות לאירועים לשמונה עשרה אנשים. צריכים הסעות תלמידים וילדים? גם את זה נוכל לספק לכם. 

אם אתם מחפשים אחר חברת הסעות שגם מוציאה לנופשים בלוקיישנים הכי מטריפים בארץ, זה אנחנו. דרך טיולי הנשיא תוכלו לרכוש דילים משתלמים במיוחד של נופשים באילת, בחרמון ובין לבין. כמו כן, אנחנו נספק שירות הסעות 18 איש לציבור הנכה, לחרדים, לאוכלוסיות מיוחדות, הסעות לגמלאים ועוד. 

מידע על תהליך הזמנת שירותי ההסעה ל18 אנשים

בכדי להזמין הסעה 18 איש, כל שצריך לעשות הוא ליצור קשר עמנו. אנחנו נתשאל אתכם מספר שאלות שיסייעו לנו להבין את סוג השירות שאתם צריכים. לאחר שנבדוק אתכם פרטים לגבי ההסעה הנדרשת, נוכל להתאים לכם כלי רכב שמתאים עבור הסעות 18 איש. 

אם תרצו, תוכלו גם להשאיר אצלנו הודעה באתר האינטרנט ואנחנו נחזור אליכם עם כל הפרטים. מעדיפים להזמין הסעה טלפונית? אין שום בעיה, תוכלו ליצור קשר עם אחד מנציגינו ולקבל ממנו את כל המידע הנדרש לכם. 

למה איתנו?

כדאי להסתייע בנו כי אנחנו ותיקים מאוד בתחומי ההסעות מכל הסוגים. זאת ועוד, חברת טיולי הנשיא לא מתפשרת על איכות נהגיה. הנהגים שלנו הם המקצועיים ביותר בשוק ומכירים כל פינה ופינה בארצנו הקטנטונת. אם אתם סוגרים על הסעות לטיולים עם דיל נופש דרכנו, אנחנו נוביל אתכם אל כל האטרקציות הכי שוות בארץ. 

צרו עמנו קשר עוד היום וקבלו מאיתנו את כל הפרטים. אנו מתחייבים לעמוד בתחרותיות הקיימת בשוק, בין אם אתם צריכים הסעה מדוג כזה או אחר.

הצעת מחיר זריזה