Facebook Pagelike Widget

הסעות ל12 איש

כשצריך הסעות ל12 איש, קודם כל פונים לאינטרנט. ואז מגלים עשרות חברות הסעות, מה שעשוי להקשות על הבחירה בחברה הנכונה. חברת טיולי הנשיא מספקת שירותי הסעות מקצועיים, בכל הארץ ולכל אירוע. בואו נכיר יותר לעומק את שירותי ההסעה לשנים עשר אנשים.  

תוכן העניינים

אילו רכבי הסעות מתאימים להסעות 12 אנשים?

ישנם רכבי הסעות מסוגים רבים, אותם צריך להתאים למוסעים בהתאם לצרכים שלהם. למשל, הסעות לשנים עשר אנשים מתאפשרות באמצעות מיניבוס, לעיתים גם מונית גדולה. כלל אצבע – ככל שחברת ההסעות מקצועית יותר, ככה היא תתאים לכם רכב יותר מדויק לצרכיכם. 

בצי הרכבים של טיולי הנשיא ישנם רכבים מסוג מרצדס, פולקסווגן, סיטרואן ועוד. כל עוד אתם צריכים שירות הסעה ל12 איש, אנחנו נדע כיצד להתאים לכם את רכבי ההסעות המדויקים ביותר. יש לציין, בחברת הסעות מקצועית גם תמצאו מיניבוס לימוזינה ל-12 אנשים, השכרת מונית גדולה לימוזינה ועוד. 

אילו שירותי הסעות אנחנו מספקים ל-12 איש? 

חברת טיולי הנשיא מספקת את כלל שירותי ההסעות, לרבות הסעות לציבור הנכה, הסעות דתיים, הסעות אוכלוסיות מיוחדות ועוד. בין אם אתם צריכים להגיע לנקודות צפוניות, דרומיות או אל מרכז הארץ, אנחנו נגיע לשם. 

אנו מספקים שירותי הסעות לטיולים עם מדריכים מקצועיים, הסעות לאירועים בכל הארץ, הסעות גמלאים ופנסיונרים, הסעות לכותל, לקברי צדיקים ועוד. אם אתם צריכים הסעות ילדים של חברת הסעות מקצועית, אנחנו אחראיים מספיק כדי לספק לכם שירות. 

כיצד מזמינים הסעות ל-12 אנשים? 

בכדי להזמין הסעה ל12 איש, יש להשאיר פנייה באתר האינטרנט שלנו. חברת טיולי הנשיא זמינה תמיד דרך האתר, וגם ניתן לפנות אלינו טלפונית. אם באותו הרגע נציגינו עסוקים, אנחנו נדאג לחזור אליכם עם הצעת מחיר אטרקטיבית. 

בכדי להנות משירות הסעות מדויק, אנחנו צריכים להתאים עבורכם את כלי התחבורה ואת השירות עצמו. אנחנו נשאל אתכם מספר שאלות זריזות וקצרות, מה שיעזור לנו לענות על צרכי ההסעות שלכם. כמו כן, אנחנו נוודא מראש את זמני האיסוף וההורדה. 

למה להיעזר בחברת טיולי הנשיא?

מעבר לכך שאנחנו למודי ניסיון רב שנים, אנחנו גם מייעדים אליכם את הנהגים המקצועיים ביותר. הנהגים בחברת טיולי הנשיא הם אנשי שירות לכל דבר, מנומסים ואדיבים גם יחד. חברת טיולי הנשיא מספקת שירות הסעות בכל הארץ, לעולם לא מאחרת לאיסוף מוסעים ותמיד מגיעה בזמן ליעד. 

מאחר שאנחנו מבינים עד כמה האחריות המופקדת בידינו היא גדולה, אנחנו משתמשים אך ורק בכלי רכב חדישים ומתוחזקים עד רמת הבורג. אנחנו לעולם לא מזלזלים בבטיחות המוסעים שלנו, לא בלוחות הזמנים שלהם ולא ברצון לקבל שירות ויחס הולמים. תוכלו ליצור עמנו קשר  ולקבל את כל הפרטים שאתם צריכים. אפשר גם דרך אתר האינטרנט.

הצעת מחיר זריזה