Facebook Pagelike Widget

כמה אנשים מותר באוטובוס קורונה – המדריך שישמור על בריאותכם

זה קרה באמצע החיים, מסתמן כי החיים של כולנו נעצרו בין לילה, מקומות עבודה נסגרו, אירועים בוטלו והשמיים כבר לא פתוחים. אבל מאז ועד היום מסתמן כי חלק מהאנשים למדו לחיות עם תופעת הקורונה וכך גם אנחנו בטיולי הנשיא. החברה עושה את מירב המאמצים על מנת לשמור על ההנחיות וגם על השגרה ככל הניתן. אנחנו נתקלים בשאלות רבות שחוזרות על עצמן מצד הלקוחות, וכאן נענה לכם עליהן.

חוששים לנוע ממקום למקום חרף האזהרות והסכנות הטמונות בדרך? במיוחד עבורכם, הנוסעים הנאמנים, הקבועים והחדשים, אנחנו שמים דגש על בטיחותכם גם בחווית נסיעה בטוחה ואיכותית, וגם על הבריאות שלכם. במאמר הזה תוכלו לעשות לעצמכם סדר בראש, ולהבין את ההנחיות במצב החדש.

תוכן העניינים

כמה אנשים מותר באוטובוס קורונה?

תקופת הקורונה היא תקופה מאוד מיוחדת, היא מכניסה חוקים חדשים, ומאתגרת אותנו. נכון לחודש אוגוסט 2020, התפוסה המותרת לנוסעים בעת השכרת אוטובוס הינה כדלקמן: אוטובוס 60 מקומות יסיע יורשה להסיע עד 53 נוסעים בלבד. כמו כן, אוטובוס שמספר המושבים בו עומד על 53, יורשה להסיע עד 46 נוסעים.

כמה אנשים מותר במיניבוס קורונה?

כאמור, הנתונים מעודכנים נכון לחודש אוגוסט 2020, מיניבוס המכיל 35 מושבים מותר להסיע עד 28 נוסעים בלבד, ואילו במיניבוס 20 מקומות מותר להסיע עד 16 נוסעים בלבד. למען הסר ספק, עניין של שמירת המרחק והמרווחים בין המושבים הם על פי הכתוב בחוק, ובפרט כדי לשמור על בריאות הנוסעים וגם למנוע שרשרת הדבקה המונית כזו או אחרת.

מה ההבדל בין הסעה פרטית לתחבורה ציבורית בתקופת הקורונה?

אנשים רבים, מבינים יותר ויותר את הסיכון שיש בנגיף שפרץ אל תוך חיינו, ואנחנו עדיין לא יודעים עליו דבר. החשש להידבק או להדביק אחרים הינו חשש אמיתי, ויותר לקוחות מעדיפים תחבורה פרטית על פני תחבורה ציבורית מכמה סיבות, ובצדק.

הסיבה העיקרית הינה שהסעה פרטית מכילה בתוכה את קבוצת האנשים שאתם מכירים, וגם אם לא מכירים אין תחלופה של אנשים, מי שעולה על ההסעה בהתחלה הנסיעה, ירד בסופה. שלא כמו באוטובוס ציבורי שגם יהיה צפוף יותר, וגם שהנוסעים בו מתחלפים כל הזמן גם אם מספר הנוסעים לא עולה על הכמות המותרת, נוסעים רבים עולים ויורדים בתחנות השונות במהלך הדרך, והנוסעים נחשפים לכמות גדולה של אנשים בחלל מאוד קטן.

חברת ההסעות "טיולי הנשיא" שמה דגש על עניין הבטיחות והבריאות של הנוסעים שלה וגם של הנהגים שלה, והיא מעניקה לכם את האפשרות ליהנות מנסיעה בטוחה, עומדת בכל ההנחיות על פי החוק בכל נסיעה שיוצאת מהחברה, ומאפשרת לכם לצאת מהבית וליהנות מהתקופה המתאגרת הזאת שאנחנו נמצאים בה.

האם חייב לעטות מסכה בזמן הנסיעה?

התשובה לשאלה הזאת היא בהחלט כן. תחילה עליכם לדעת, כי אם אחד הנוסעים לא חש בטוב, מראה סימנים לתסמיני המחלה כמו חום ושיעול, הוא אינו מורשה לעלות על ההסעה, אנחנו דורשים מהלקוחות שלנו לגלות אחריות אישית, ולדווח לנו במידה ויש להם תסמינים כאלה ואחרים והם אמורים לעלות על ההסעות של החברה. מעבר לשמירה על בריאות הלקוחות שלנו, חשוב לנו לשמור על בריאות הנהגים המסורים שלנו.

אם בתחבורה ציבורית הנהג לא יכול לשלוט בכל הנוסעים, לוודא שהם עוטים מסכות בכל זמן הנסיעה, אצלנו בטיולי הנשיא אין דבר כזה. כשאתם בוחרים בהסעות טיולי הנשיא, אתם בוחרים ביטחון לצד בטיחות, שמירה על החוק וההנחיות בלי פשרות ובלי הקלות ראש.

כמו כן, חשוב לציין את עניין הפטורים ממסכה- מה עושים במצב כזה? זו בהחלט שאלה טובה. אם תשאלו כל פקח או נהג בתחבורה הציבורית, הוא יידע להגיד לכם שישנם אנשים שמסיבות בריאותיות יש להם פטור מעטיית מסכה. באמצעות תעודה המעידה על מוגבלות מותר לאדם לא לעטות מסכה.

האם זה מסכן את שאר הנוסעים? ומה הפתרון שלנו? כמובן. בתחבורה פרטית זה לא יכול לקרות.

חיטוי אוטובוסים בתקופת הקורונה

נכנסנו לעידן חדש, ואנחנו חיים בשגרה שלא הכרנו קודם. מדובר בנגיף שעובר באוויר באמצעות רסס והפרשות מהגוף. לאחר שהנגיף מתפזר בחלל האוויר הוא נשאר על המשטחים הנגועים ומכאן ההדבקה פועלת מעצמה.

כל עניין ההתמודדות עם הנגיף הינו דבר שאין להקל בו ראש, ואנחנו לוקחים אותו במלוא הרצינות, כי אנחנו יודעים שהבריאות של הלקוחות שלנו תלויה בנו. נגיף הקורונה הוא מדבק מאוד, ניתן להידבק לא רק כשנמצאים ליד אדם חולה מאומת, אלא גם אם נשהה במקום שבו הוא שהה יותר מרבע שעה.

כאמור לעיל, מעבר לריחוק החברתי שאמור למנוע הידבקות מאדם חולה שעלול להיות בסמוך, הנגיף שלא נראה לעין והסכנה להדבקה טמונה גם במשטחים נגועים הדורשים את החיטוי המתאים. ומכאן חשיבות החיטוי היסודי של אוטובוסים בתקופת הקורונה.

חברת טיולי הנשיא, עושה את מירב המאמצים כדי לשמור על רווחת הנוסעים ובו זמנית לא לסכן אותם. לכן אנחנו דוגלים בסטנדרטים לא מתפשרים של ניקוי יסודי, חיטוי האוטובוסים בתדירות בהתאם לדרישות משרד הבריאות והתו הסגול מתבצע ריסוס וחיטוי יסודי של האוטובוסים הן לפני הנסיעה והן בסיום הנסיעה. כל זאת על מנת להבטיח ולשמור על בריאותם של הנוסעים ושל העובדים בחברה.

למה חשוב לבחור חברת הסעות אמינה?

חשוב לבחור חברת הסעות אמינה בכלל ובפרט בתקופת הקורונה, מכמה סיבות. ברגע שמזמינים חברת הסעות לקרובים שלנו ביותר, חשוב לנו לשמור על בטיחותם לפני הכל, חברת הסעות אמינה יכולה להבטיח לכם נהגים מקצועיים ואחראיים, שמכירים את הדרכים ויבטיחו לכם גם עמידה בלוחות זמנים.

בנוסף לכך, היא תעניק לכם רכבי הסעות מטופלים, מתוחזקים היטב ומאובזרים, שיעניקו לכם חווית נסיעה נעימה ובטוחה. כמו גם, חברה הסעות מומלצת תעניק לכם במיוחד בתקופה הזאת, שאנחנו לא יודעים איזו הנחייה תנחית עלינו הממשלה מחר, את אפשרות ביטול הזמנה בתקופת הקורונה.

למה לנסוע עם טיולי הנשיא?

חברת ההסעות טיולי הנסיעה הינה החברה המובילה בישראל בתחום ההסעות הפרטיות. לחברה צי רכבים ענק החל מאוטובוסים, דרך מידיבוסים ומיניבוסים ועד מוניות גדולות, הסעות לנכים והסעות VIP. החברה שמה דגש על בטיחות הנוסעים ודוגלת בטיפול שוטף ותדיר של הרכבים בחברה.

בנוסף לכך, החברה מעסיקה נהגים מנוסים ואחראיים, נהגים שמכירים את הדרכים בארץ כמו את כף ידם, על מנת להבטיח לכם נסיעה בטוחה וגם עמידה בלוחות הזמנים שאתם קובעים מראש. לקוחות החברה נהנים מרכבים מאובזרים וחדשים.

ביטול הזמנה בתקופת הקורונה

אנחנו בחברת ההסעות "טיולי הנשיא" מבינים את המורכבות הקיימת בתקופה הזאת, את השינויים הלא צפויים שעתידים להתרחש והחלטנו על מדיניות ביטולים חדשה בתקופת הקורונה. ביטול הזמנה בתקופת הקורונה היא עד 6 שעות בלבד לפני הנסיעה.

לסיכום,

תקופת הקורונה המאתגרת מביאה עמה אתגרים גם לכם הנוסעים, וגם לחברת ההסעות. חברת הסעות אמינה תבטיח לכם ראש שקט מהבחינה הזאת. גם באופן חיטוי האוטובוסים, המיניבוסים וכל רכבי ההסעות באופן קפדני. היא תבטיח לכם רכבים מתוחזקים ונהגים מסורים ואחראיים. ומה שהכי חשוב בתקופה הזאת היא אפשרות הביטול רק 6 שעות לפני מועד הנסיעה.

מחפשים רכב הסעות בתקופת הקורונה? הגעתם בדיוק למקום הנכון. טיולי הנשיא ישמחו להסיע אתכם בכל עת לכל מקום. לפרטים ולתיאום הסעה פרטית חייגו עכשיו למספר הטלפון *9587 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.

הצעת מחיר זריזה