Facebook Pagelike Widget

כמה מקומות יש במיניבוס?

הבחירה במיניבוס היא פעמים רבות בחירה פרקטית לחלוטין. הרי, אין טעם להביא אוטובוס שלם כאשר אנו רוצים להביא הסעה קטנה עבור קבוצה מצומצמת. זה לא משנה אם אתם רוצים לנסוע לאירוע משפחתי או שאתם רוצים לקחת את החבר'ה מהמשרד ליום גיבוש, מיניבוס פעמים רבות יכול להיות הפתרון הטוב ביותר עבורכם במקרה הזה.

אם אתם רוצים לשמוע קצת על נסיעה באוטובוס, להבין אילו אפשרויות עומדות בפניכם לאור שקלול של כמה מקומות יש במיניבוס ועוד, אתם מוזמנים להמשיך לקרוא.

תוכן העניינים

לאחר שתדעו כמה מקומות יש במיניבוס, תוכלו לקבל החלטה חכמה יותר

כאשר אנו מדברים על מיניבוס, אנו מחלקים את המיניבוסים שלנו לשלוש קטגוריות:

מיניבוס עשרה מקומות ישיבה: אוטובוס קטן במיוחד המיועד לנסיעות קצרות עבור קבוצות קטנות במיוחד.

מיניבוס ארבע עשר ושישה עשר מקומות ישיבה: זו הקטגוריה של המיניבוסים הבינוניים, המיועדים בכל אחד מהמיניבוסים לקבוצות בגדלים שונים עם מטלטלים כאלו ואחרים. נדבר על כך בהרחבה בהמשך.

מיניבוס עשרים ושניים מקומות ישיבה: זה המיניבוס הגדול ביותר הנמצא ברשותנו. מעבר לכך אנחנו כבר מדברים על אוטובוס של ממש.

איך תדעו מה לבחור? המשיכו לקרוא ונסביר לכם הכל.

איך ניתן לבחור בתבונה מיניבוס המתאים לצרכים שלכם

בחירה של מיניבוס כזה או אחר היא תלויה במיקוד שלכם ובצרכים המסוימים שלכם. הרי בסופו של דבר קיים הבדל מהותי בין הזמנה של מיניבוס עבור יום הגיבוש של החבר'ה מהמשרד לעומת בחירה של מיניבוס בשביל הסעה לבת מצווה.

בחירה של מיניבוס צריכה להתחיל כמובן בספירה של מספר המשתתפים בהסעה. זה נשמע פשוט אבל האמינו לנו שזה גם יכול להיות מעט מורכב. הרי לא פעם ולא פעמיים התברר כי אלו שבחרו לא להשתתף בהסעה רוצים בעצם לבוא לעומת אחרים שהחליטו ברגע האחרון לוותר. כך שההמלצה שלנו היא תמיד לשמור מקום לעוד.

בנוסף, לציוד יש גם כן מקום של כבוד בבחירה של המיניבוס הרלוונטי עבורכם. לא מספיק לשאול רק כמה מקומות יש במיניבוס, אלא גם צריך לשאול מה הגודל של תא המטען. אם אתם נוסעים לאירוע קצר בערב זו לא בעיה אבל מה קורה ברגע שמדובר על טיול וכל אחד מגיע עם ציוד?

האמת היא שההמלצה שלנו, ברגע שמדובר על נסיעה ארוכה אליה יש לקחת ציוד, לא לקחת מיניבוס המונה פחות משישה עשר מקומות. גם אם אתם מגיעים בתור קבוצה קטנה, המקומות הנוספים יכולים לשמש אתכם עבור הציוד ולהבטיח לכם נסיעה נוחה בהרבה.

מיניבוס לוקחים רק עם טיולי הנשיא

אנחנו בטיולי הנשיא, מחזיקים צי של רכבים איכותי עבור כל מטרה. אנחנו מזמינים אתכם ליהנות משירות מקצועי ונוח במחירים שווים לכל כיס. מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון *9587 או דרך האתר.  

הצעת מחיר זריזה