Facebook Pagelike Widget

שירותי הסעות לאירועים

הסעות לטיולים

אם שותים לא נוהגים, שוכרים הסעה לאירועים, כשאנו מתכננים לצאת לבלות אם למועדון, למסיבות או לאירועים, אסור לנו להסתכן ולנהוג תחת השפעת אלכוהול.

לרוב הבעיה היא כאשר כל חברינו שותים ואף אחד אינו מעוניין להיות הנהג התורן.
כאשר מדובר באירוע כמו חתונה, הבעיה חמורה אף יותר כי מן הסתם כולם מעוניינים לשתות, הרי מי יכול ליהנות בחתונה כאשר כל חבריו שותים ונהנים ואילו הוא יושב פיכח בצד?
חברת הסעות "טיולי הנשיא" זיהתה לפני מס' שנים את הבעיה הנ"ל ולצורך כך הקימה מערך שירות הסעות לחתונות.
שילוב של משקאות חריפים ונהיגה הינו שילוב גרוע ולא מומלץ.
בנוסף בשנים האחרונות עם העלייה בתאונות הדרכים ובשיעור הקטל בכבישים, כמו כן עם הגברת האכיפה והחמרת העונשים מטעם משטרת ישראל ובתי המשפט אשר נוקטים יד קשה בעברייני אלכוהול ונהיגה, ישנה עלייה במודעות בהזמנת הסעות לאירועים.
בני נוער ואנשים צעירים אשר מעוניינים לשתות באירוע או במסיבה, ואינם מעוניינים להיקלע למצבים לא נעימים, נעזרים בשנים האחרונות בשירות הסעות לאירועים..
בדרך כל אנשים נעזרים בשירות הסעות לאירועים עבור אירועים גדולים כגון חתונות או מסיבות בר מצווה, אולם בשנים האחרונות קיימת עלייה בביקוש להזמנת שירות הסעות לאירועים גם עבור אירועים קטנים יותר כגון מסיבות, ימי הולדת ו/או הסעות למועדונים אשר גם במקומות אלו אנשים צורכים אלכוהול, ולא מעוניינים לקחת את הסיכון של נהיגה תחת השפעת אלכוהול או משקאות משכרים, וחוסכים את הויכוח מי יהיה הנהג התורן.
חברת הסעות "טיולי הנשיא" מספקת שירות הסעות למסיבות או למועדונים גם לקבוצות קטנות.
שירות הסעות למסיבות או מועדונים פועל 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע.

ביום ובשעה שתקבעו יחכה לכם רכב הסעות חדיש וממוזג אשר יסיע אתכם בבטחה לאירוע או למסיבה, כמו כן בסיום האירוע יחכה לכם רכב הסעות אשר יחזיר אתכם בשלום לביתכם וימנע מכם את הסיכון הטמון בנהיגה תחת השפעת אלכוהול או משקאות משכרים.

אם שותים לא נוהגים

כולנו מודעים לסיכונים בשתיית אלכוהול בשילוב עם נהיגה, זמן התגובה מתארך והאלכוהול פוגם בחדות ובערנות.
הבעיה המרכזית באלכוהול היא שהאלכוהול גורם לך להרגיש שאתה בשליטה מלאה, ושהכל בסדר ושאתה יכול לנהוג בחזרה הביתה ולא יקרה כלום.
דבר זה הינו כמובן שטות מוחלטת.
עקב כך המלצתנו היא כאשר הינכם יודעים מבעוד מועד על אירוע העתיד להתקיים ואשר יוגשו בו משקאות משכרים, הזמינו שירות הסעות לאירועים.
חברת הסעות "טיולי הנשיא" מנוסה ומיומנת במתן שירות הסעות לאירועים, חברת הסעות "טיולי הנשיא" בעלת מוניטין רב שנים וידועה בתור חברת הסעות אמינה, מקצועית אשר עומדת בלוחות הזמנים.
בדרך כלל מקובל שחתן האירוע יהיה זה אשר מזמין ומממן שירות הסעות לאירועים עבור האורחים, והסיבות העיקריות לכך הן שאנשים אשר הוזמנו לאירוע מרוחק, מלבד עלות המתנה הגבוהה שעליהם לתת, נדרש גם להוציא סכום כסף נוסף ולא מבוטל עבור עלויות דלק, סיבה נוספת היא שחתן האירוע מעוניין שיגיעו כמה שיותר אורחים לאירוע, ואלה שכבר טרחו והגיעו, יוכלו לשתות אלכוהול ללא חשש איך הם נוהגים בסיום האירוע.
גם אם חתן האירוע החליט לחסוך משום מה, ולא הזמין שירות הסעות לאירועים עבור האורחים, אנו ממליצים לבדוק באופן פרטני אפשרות של הזמנת שירות הסעות לאירועים באמצעות אוטובוסים, מיניבוסים ו/או טרנזיטים.
בשורה התחתונה אנו צריכים להפנים ששילוב של אלכוהול ונהיגה הינה תופעה אשר צריכים וחייבים לעקור מהשורש, חברת הסעות "טיולי הנשיא" מבינה צורך זה ומתחייבת לספק שירות הסעות לאירועים במחיר הוגן, לעמוד בלוחות הזמנים, וכמובן לספק אוטובוס או מיניבוס חדיש, איכותי ובטיחותי, נהוג ע"י נהג הסעות אדיב ומנוסה.

אם שותים לא נוהגים, הזמינו עכשיו שירות הסעות לאירועים.

לקבלת הצעת מחיר עבור שירות הסעות לאירועים חייגו עכשיו 9587* או 035706070
או צרו קשר באתר.

הצעת מחיר זריזה