Facebook Pagelike Widget

מה מייחד אוטובוס טיולים מאוטובוס רגיל?

מעוניינים לארגן טיול משפחות נהדר? רוצים לצאת ולטייל עם חברים? מן הסתם אתם מודעים לכך, שכדי לטייל – עליכם גם להגיע ליעד בשלום. ישראל היא אמנם מדינה קטנה, אבל עבור אנשים שכל חייהם נהגו רק באזור גוש דן – חווית הנהיגה הארוכה בדרום או בצפון היא שונה מאד, ולא פעם היא יכולה להקשות. לכן, אין זה מפתיע שאנשים רבים מזמינים מראש אוטובוס עבור הטיולים שלהם ברחבי הארץ. עם זאת, מה בעצם מיוחד באוטובוס שמיועד לטיולים, ובמה הוא שונה מהאוטובוסים הרגילים שאפשר שנתקלתם בהם בעבר? יש כמה הבדלים משמעותיים, שראוי להתעכב עליהם ולהכיר אותם:

התכונות של אוטובוס הטיולים

בטיחות ברמה גבוהה – כל נהג אוטובוס כמובן מקפיד על בטיחות בזמן הנסיעה, אולם תנאי הנסיעה באזורי הטיול ברחבי הארץ שונים מאד מאלו שאתם מכירים בתוך הערים הגדולות. נהג של אוטובוס טיולים צריך בין השאר להתמודד עם דרכים מפותות ועקלקלות, עם עליות וירידות חדות, עם אזורים שיש בהם סכנת מפולת, אזורים שבהם חיות בר חוצות את הדרכים, נסיעות לילה בדרכים שאינן מוארות, וכמובן דרכים שלא תמיד סלולות באספלט. הנהגים של האוטובוסים שמשמשים לטיולים יודעים כיצד לנהוג גם בתנאי דרך מאתגרים במיוחד, ולהביא אתכם לכל יעד בשלום ובבטחה.

הכירות עם הארץ –
 נהגים של אוטובוס לטיולים, צריכים להכיר ולהתמצא בארץ, לא פחות מאשר מדריך הטיולים. אחרי הכל, הטיולים לא נערכים במקומות המוכרים – אלא דווקא במקומות נחבאים אל העין. הנהג צריך להכיר את כל הפינות השונות ברחבי הארץ, ולדעת איך להגיע אליהן. כמובן שרצוי שלנהג גם תהיה מערך ניווט לוויינית – מערכת GPS. כך הוא יוכל להוביל אתכם במהירות בדרכים המהירות והפנויות ביותר שיש, מבלי לבזבז אפילו דקה אחת. חשוב להקפיד ולהדגיש עד כמה ההיכרות עם הארץ והמסלולים חשובה, שכן לא פעם מדובר על נסיעות שבין כה וכה הן ארוכות במיוחד, ולכן כל חיסכון אפשרי בזמן הנסיעה הוא חשוב עבורכם.

נוחות בישיבה –
 אנו מודעים לכך, שלא תמיד נסיעה של שעתיים ברצף היא נוחה. לכן, אוטובוס טיולים צריך להיות נוח במיוחד, ולאפשר לכם ישיבה נינוחה. המושבים באוטובוס הם מרופדים במיוחד, ובחלק התחתון יש הדום שניתן להזיז את הזווית שלו, בהתאם לתנוחת הרגליים שנוחה לכם. כך, אפשר להישען קלות לאחור, לעצום את העיניים, וליהנות מנסיעה ארוכה ונינוחה.

מיזוג –
 לא פעם הטיול נערך בחורף או בקיץ, כאשר קר או חם במיוחד. אוטובוס לטיולים צריך להיות כמובן מצויד במערכת מיזוג מקדמת במיוחד. מעל לכל מושב תוכלו למצוא פתח אישי, כך שמי שמעוניין במיזוג או חימום יוכל ליהנות מהם, ומי שלא זקוק לכך – יוכל לסגור את הפתח.

טיולי הנשיא פועלים למענכם

חברת טיולי הנשיא פועלת כבר יותר מ 30 שנה בשטח, ומספקת לכם את רכבי הסעות הטובים ביותר למגוון רחב של טיולים. נשמח לספק לכם אוטובוס טיולים ברמה הגבוהה ביותר שיש, עם נהגים אדיבים ומנוסים, וכמובן אבזור ברמה הגבוהה ביותר שיש.

הצעת מחיר זריזה