Facebook Pagelike Widget

הסעות לקברי צדיקים

בשנים האחרונות חלה עלייה בביקוש לביקור בקברי צדיקים ואיתה הביקוש להסעות לקברי צדיקים. חברת טיולי הנשיא מתמחה בארגון הסעות לקברי צדיקים. באפשרותכם לרכוש כרטיסי הסעה לקברי צדיקים וכמו כן באפשרותכם לרכוש חבילה משולבת הכוללת ארוחת צהריים במסעדה כשרה.


להלן מס' עצות שימושיות למתכוונים לבקר בקברי צדיקים

  1. מומלץ לוותר על נסיעה ברכבכם הפרטי, קברי הצדיקים שוכנים במקומות רבים, ומי שלא מתמצא באזור ימצא את עצמו מבזבז את מרבית היום בחיפוש אחר קבר צדיק המצוי בפסגת הר. לכן קיימות חברות הסעות וטיולים אשר מתמחות בהסעות ובטיולים לקברי צדיקים. גם לא תצטרכו לנהוג שעות רבות וגם תגיעו לכל מקום שתחפצו בשלום ובבטחה.
  2. מכיוון שקברי הצדיקים פזורים במקומות רבים, ובדרך כלל מצויים במקומות בעלי גישה בעייתית לרכב פרטי, הדרך בטוחה, הנפוצה והיעילה לערוך טיול חקברות צדיקים הינה באמצעות הסעות לקברי צדיקים.

אוכל

  1. במידה אינכם מתכוונים להביא אוכל מהבית, קיימות באזור מסעדות רבות ומגוונות אשר קולעות למגוון רחב של טעמים וסגנונות.
  2. במידה ולא הבאתם אוכל מהבית ואינכם מעוניינים לאכול במסעדה, אין בעיה בכל אזור ניתן למצוא סופר מרקטים או צרכניות בהם ניתן לרכוש מגוון רחב של מוצרים.
  3. כמו שציינו קיימת עוד אפשרות מומלצת של רכישת ארוחה במסעדה בחבילה משולבת עם הסעה. כאשר הנכם רוכשים דרכנו חבילה אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שתקבלו את המחיר הזול ביותר עבור הארוחה, ובנוסף בכל המסעדות איתם אנו עובדים צוות החברה ביקר בעצמו וכן ווידא שהמסעדות עומדות בכל הקריטריונים המחמירים ביותרת כגון: תעודת כשרות, נקיון, רמת אוכל גבוהה ועוד.
  4. במידה והחלטתם להביא אוכל מהבית, מומלץ להביא מאכלים אשר יכולים לאחוז מס' שעות מבלי להתקלקל כאשר במיוחד צריך להקפיד על כך יותר בחודשי הקיץ. לא מומלץ להביא מוצרי חלב וכו'. העדיפו להביא מזונות בקופסאות שימורים.
  5. מומלץ להגיע עם בקבוקי שתייה למניעת התייבשות.
  6. ברוב המקומות ישנם שירותים ומים לשתייה.

ביגוד וציוד

מכיוון שהנכם עומדים להיעדר לשעות רבות ולצעוד לא מעט, מומלץ להגיע כשאתם נועלים נעליים נוחות ומתאימות לצעידה ממושכת כגון נעל ספורט או הליכה. כמו כן לא מומלץ להגיע עם נעלי עקב ו/או כפכפי אצבע.

כמו כן בימי הקיץ מומלץ להגיע כשאתם לבושים בבגדים קלים ונוחים שאינם הדוקים מידי, אשר לא יגרמו לכם לסבל במהלך יום הטיול.
כמו כן עקב עומס החום הכבד מומלץ להגיע עם סט בגדים נוסף להחלפה.

בימי החורף מומלץ להגיע כשאתם לבושים בבגדים חמים ונוחים וכמו כן מומלץ להביא סט ביגוד נוסף להחל]ה למקרה שיתפוס אתכם גשם שוטף.

שיהיה טיול מהנה

לפרטים ושאלות נוספות חייגו עכשיו 9587* או 035706070

טיולי הנשיא – נוסעים בדרך שלך

הצעת מחיר זריזה