Facebook Pagelike Widget

הסעות לבר מצווה/בת מצווה

תוכן העניינים

שירותי הסעות לבר מצווה / בת מצווה

בשנים האחרונות חלה עלייה בחגיגות בר / מצווה כיתתיות, אשר לרוב מצריכות הזמנת אוטובוסים לצורך הסעת התלמידים למסיבה. חברת טיולי הנשיא מספקת שנים רבות שירותי הסעות במיניבוסים / אוטובוסים חדישים ובטיחותיים, אשר עומדים בכל התקנים של משרד החינוך ומורשים להסיע תלמידים, לטיולי הנשיא נסיון רב בתחום, ועובדת ישירות מול מועדונים ואולמות אירועים.

הסעות לבר מצווה בכותל

באמצעות שירותי הסעות לבר מצווה, תוכלו להגיע לכל נקודה שתחפצו בה על גבי מפת ישראל. אחת הבחירות היותר מקובלות היא בר מצווה בכותל, ולו מכיוון שהיא מאפשרת לפעולות החשובות של עלייה לתורה והנחת התפילין להיעשות במקום הקדוש ביותר ליהודים. שירות ההסעות יאפשר להגיע למקום הנבחר, מנקודת איסוף אחת או יותר, עם אפשרות לשלב בחלק גדול מהמקרים טיול בירושלים על מוקדי העניין הרבים שבה. בכך ניתן ליצור חוויה מרגשת או אפילו חד פעמית לכל המעורבים.

כמובן שקיימות אינספור אפשרויות אחרות, בין אם מקומות היסטוריים (ישראל כידוע עשירה בהם למרות גודלה הקטן, שמורות טבע, מסעדות, מועדוני ריקודים – והרשימה עוד ארוכה. הכול בהתאם להעדפות שלכם, ובעיקר של חתן השמחה.

הסעות בר מצווה עבור המשפחה

כאשר בוחרים שירותי הסעות לאירועים, חשוב להגדיר מראש מי עתיד להשתמש בהם. אירוע בר או בת מצווה הם בוודאי מהמרגשים ביותר שיש, ולכן נרצה שכל מי שקרוב לחתן השמחה יהיה בהם. פעמים רבות מדובר במשפחה, המצומצמת או המורחבת, שכוללת לעיתים אורחים שיתקשו להגיע לאירוע בדרכים אחרות: אנשים מבוגרים או כאלו שאין להם רכב, למשל.

בעת תכנון שירותי ההסעה, קחו בחשבון שהגודל בהחלט קובע. אפשר ואף מומלץ לחשוב גם על החברים, או ליתר דיוק: בני ובנות הכיתה של הילד, שיהיו כמעט תמיד חלק אינטגרלי מהחגיגה. השורה התחתונה היא שבהתאם למספר האורחים, תוכלו לבחור בפתרון של הסעה. פעמים רבות נרצה לפחות אוטובוס אחד או שניים.

להלן מס' טיפים אשר יסייעו לכם בהזמנת הסעות לבר מצווה:

  • ברגע שמזמינים אוטובוסים לחגיגת בר מצווה / בת המצווה אתם בתור הורים צריכים לקחת בחשבון שהנכם נוטלים אחריות גדולה על ילדיהם של הורים אחרים. לכן חשוב מאוד שתקפידו להזמין אוטובוסים אך ורק מחברות אוטובוסים מוכרות, גדולות ומסודרות. בצורה זו הנכם יכולים להיות שקטים ולהיות בטוחים שתקבלו אוטובוסים אשר עומדים בכל התקנים המחמירים של משרד החינוך וקיימים כל הביטוחים במקרה שחלילה יקרה משהו.
  • חלק מהמועדונים יציעו לכם להשתמש בחברות הסעה אשר קשורות עם המועדון. בקשו מהמועדון לדעת באיזה חברת הסעות או אוטובוסים מדובר, מומלץ אפילו להתקשר לחברת ההסעות ולוודא שברשותה כל הביטוחים הדרושים ושאכן מדובר בחברת הסעות ידועה ומוכרת.

חשוב לציין שקיימים מועדונים אשר עובדים מול נהגים פרטיים אשר אינם אחראיים ומחירי האוטובוסים שלהם מעט זולים יותר, אולם לרוב מדובר באוטובוסים ישנים בני 15 שנה ויותר, אשר אינם עומדים בתקנים של משרד החינוך ואינם מכוסים בכל הביטוחים.

מומלץ לשלם עוד 50-100 שקלים ולהיות רגועים שהילדים נוסעים באוטובוסים בטוחים, תקינים ומאושרים ע"י משרד החינוך והתחבורה. הקפידו להזמין אוטובוסים אך ורק מחברות אוטובוסים מורשות, כי לפעמים הזול יוצא בסוף יקר.

הסעות לבר מצווה
  • התלבטות נוספת של ההורים היא כמה אוטובוסים להזמין. ילדכם לרוב יגידו לכם שצפויים להגיע המון ילדים וצריך לפחות 2-3 אוטובוסים. קחו בחשבון שלעולם לא מגיעים כל המוזמנים, אולם עדיין קיים סיכוי שאוטובוס אחד לא יספיק לכל הילדים. בנוסף שלעולם לא תוכלו לחזות מראש כמה יגיעו, אלא אך ורק ברגע האמת – שעת ההתייצבות של האוטובוס.

המלצתנו היא שכאשר הינכם כמעט בטוחים שאוטובוס אחד לא יספיק עדיף להזמין שני אוטובוסים מכיוון שלדעתנו עדיף מבחינתכם שאוטובוס אחד יבוטל מאשר שתזמינו רק אוטובוס אחד ולבסוף יתברר שאין מספיק מקומות וישנם ילדים שאי אפשר להסיע אותם ונשארו בחוץ.

  • דבר חשוב נוסף… לעולם אבל לעולם אל תתפתו במקרה שיש יותר מידי ילדים להסיע חלק בעמידה. במקרה של בלימה פתאומית של האוטובוס, (והיו מקרים בעבר) הילד עלול להיפצע קשות, ואינכם רוצים לעמוד מול אמא שבנה מאושפז בבית חולים ולהסביר לה שבנה עמד ולא היה לו מקום כי היה לכם חבל להזמין אוטובוס נוסף.
  • בנוגע בהתלבטות בין 2 אוטובוסים לבין אוטובוס ומיניבוס אנו ממליצים במקרה כזה לבחור באפשרות של 2 אוטובוסים וזאת מכיוון שההפרשים בין אוטובוס למיניבוס אינם כל כך גדולים, ועדיף להזמין 2 אוטובוסים ואז לגלות שאפשר היה להסתפק באוטובוס ומיניבוס ולחסוך 50-100 שקלים, מאשר להזמין מראש אוטובוס ומיניבוס ואז לגלות שהגיעו מספר רב של ילדים מהצפוי וישנם ילדים שנשארו מחוץ לאוטובוסים ואין להם מקום בהסעה.
במקרה שיש לכם עוד שאלות ניתן לפנות ישירות לאחראי בטלפון 9587*

והכי חשוב – שיהיה במזל טוב בחגיגות בר או בת מצווה !

טיולי הנשיא – נוסעים בדרך שלך

הצעת מחיר זריזה