Facebook Pagelike Widget

איך להימנע מבחילה בזמן הנסיעה?

איך להימנע מבחילה בזמן הנסיעה?

בנסיעות ארוכות, יש אנשים אשר נוטים לעתים לפתח בחילה. תחושת הבחילה היא כמובן תחושה מאד לא נעימה, שמפריעה לחוויה לא רק של האדם שסובל ממנה – אלא של נוסעים נוספים. במיוחד הדברים אמורים כאשר אתם נוסעים עם חברת הסעות – ושם אתם לא רוצים לפתח בחילה, אשר עלולה להפריע למהלך הטיול של עוד עשרות נוסעים. השאלה כאן היא כמובן איך אפשר להימנע מההופעה של הבחילה, גם אם מדובר על נסיעה של יותר מ 3 שעות באוטובוס עם עוד עשרות אנשים?

כיצד נמנע מבחילות בזמן נסיעה?

צרו קשר עין – הסיבה לכך שהבחילות מתחילות בנסיעה, היא שקיים דיסוננס בין מה שהגוף חש לבין מה שהוא רואה. כאשר אנו בתנועה רגילה – הגוף גם חש שהוא בתנועה, וגם רואה זאת, וכך הוא מסודר. לעומת זאת בנסיעה לא תמיד מביטים על הדרך, אם אתם לא במושב הנהג, וכך נוצר הדיסוננס. הפתרון הבסיסי ביותר הוא להסתכל על הדרך. נכון, לפעמים רוצים לקרוא ספר או עיתון, או לראות סרט, אבל אם אתם מודעים לנטייה שלכם – הסתכלו על הדרך. כדי שלא ישעמם – פתחו שיחה, או שמעו מוזיקה – כל דבר שיאפשר לכם להמשיך ולהסתכל על התנועה.

אוכל – אוכל שקשה לעיכול הוא האויב הגדול ביותר של אנשים אשר נוטים לפתח בחילה בנסיעות. אם החלטתם לפתוח את הבוקר עם סטייק וביצת עין, כדאי להחליף למנה אחרת. יש להעדיף מנות קלות ככל האפשר, שיהיה קלות לעיכול. אפשר להכין ארוחה נחמדה עם ירקות ופחמימות מורכבות, אשר יעניקו תחושה נעימה בבטן. גם אם אוכלים בדרך – כדאי לאכול חטיף קל או פרי.

שתיה – מצד אחד, שתיה זה חשוב. מצד שני אם אתם חשים בחילה – אל תתחילו להעמיס על הבטן במים יותר מידי, שכן הדבר רק עלול להחמיר את המצב. מכל מקום, אין להימנע משתיה כמובן, וכדאי בזמן הנסיעה לשתות תמיד בלגימות קטנות, כל חצי שעה. אפשר גם להביא תה צמחים לדרך שיקל על הקיבה, אולם לא כדאי להביא מיצים נוספים, שכן אלו מעוררים בחילה. שימו לב שלפני הנסיעה מומלץ בחום שלא לשתות משקה אלכוהולי, שעלול לגרום לבחילה גם בלי נסיעות ארוכות.

אוויר – עוד דבר שחשוב מאד, הוא לשמור על נתיב של אוויר צח. הדבר נכון בעיקר בנסיעות בחורף בהן יש נטייה לפתוח את החלון. כל עדו הדבר אפשרי – העדיפו לנסוע עם חלון פתוח. זרימת האוויר תגרום לכם לחוש טוב יותר, ותקטין את תחושת הבחילה.

מטיילים בנינוחות עם טיולי הנשיא

עומדים לצאת לטיול ארוך? כמובן שבשביל שתוכלו לטייל ולהגיע בקלות לכל יעד, אתם צריכים חברת הסעות מקצועית, וחברת טיולי הנשיא היא החברה שתיתן לכם את המענה המושלם. לחברת טיולי הנשיא ניסיון של שנים רבות בהתאמת הרכבים לטיולים השונים, וחווית הנסיעה אתנו היא בטוחה ונעימה, כך שאתם תוכלו להגיע ליעד בשלום, ללא בחילות.

הצעת מחיר זריזה