Facebook Pagelike Widget

איך בוחרים חברת הסעות

איך בוחרים חברת הסעות מקצועית? בענף שירותי הסעות מדובר בדילמה שכיחה עבור אנשים ובתי עסק המעוניינים בשירותי הסעות. כולם מעוניינים שההסעה תהיה נוחה ונעימה ברכב חדש ומצוחצח. על מנת שכך יהיה הדבר עלינו למצוא חברת הסעות אמינה ואיכותית. חברת הסעות איכותית ניתן למצוא דרך המלצות ממכרים או ממקום העבודה, ואפילו חקר שוק מעמיק ברשת האינטרנט יכול לסייע לנו. רק בדרך זו נוכל למצוא לבסוף חברת הסעות מוצלחת.

בענף שירותי הסעות ישנם המון "חאפרים”. מהו "חאפר"? לרוב "חאפר" הינו אדם בעל רכב הסעות אחד או שניים, אשר השקיע כמה אלפי שקלים והקים אתר אינטרנט שבו הינו מצטייר כחברת הסעות גדולה. לרוב ה"חאפרים" אין ביטוח מתאים עבור שירותי הסעות, ולרוב רכב ההסעות אינו עומד בתקנים וממודל ישן. בנוסף דברים נוספים שאנו עלולים להיתקל בהם כתוצאה מהזמנת שירותי הסעות מחאפר: איחורים, מיניבוסים או אוטובוסים ישנים ומלוכלכים, נהגי הסעות שאינם מיומנים ו/או ללא רישיון נהיגה מתאים לעסוק בהסעות או הסעות ילדים.

לכן הדברים הראשונים שאנו צריכים לבדוק לפני שאנו שוכרים חברת הסעות הם הדברים הבאים:
חוקיות חברת שירותי הסעות – חברת הסעות חוקית יכולה להיות רק חברת הסעות אשר רשומה במע"מ ובמס הכנסה כעסק מורשה או כחברה בע"מ.

חברת הסעות טיולי הנשיא הינה חברת הסעות חוקית ומורשה לעסוק בשירותי הסעות ע"י משרד התחבורה.

תוכן העניינים

נהגים מיומנים ומנוסים

חברת שירותי הסעות חייבת לאחוז בנהגי הסעות שהוכשרו ואוחזים ברישיון לעסוק בהסעות נהג הסעות העוסק בהסעת ילדים חייב שברישיון הנהיגה יופיע הכיתוב " רשאי להסיע קבוצת ילדים – תקנה 84". כל נהג הסעות יכול להסיע אך ורק את כמות הנוסעים המופיעה ברישיון הרכב או ברישיון הנהיגה שלו.

כל נהגי ההסעות אשר מועסקים בחברת הסעות טיולי הנשיא אוחזים ברישיון נהיגה מתאים. כל נהג הסעות אשר נקלט לעבודה בחברת הסעות טיולי הנשיא עובר הליכי מין קפדניים ונוקשים.

בנוסף כל נהגי החברה עוברים הכשרות וקורסי רענון מס' פעמים בשנה.

אוטובוסים ומיניבוסים העומדים בתקנות הבטיחות

כל רכבי ההסעות, אוטובוסים או מיניבוסים, השייכים לחברת שירותי הסעות חייבים לעמוד בכל תקני הבטיחות אשר דורש משרד התחבורה. כל רכבי ההסעות, אוטובוסים או מיניבוסים, חייבים להיבדק ולעבור בדיקת תקינות ובטיחות ע"י קצין בטיחות מוסמך בתעבורה, ובכל אוטובוס או מיניבוס אמור להימצא אישור קצין בטיחות אשר מעיד שרכב ההסעות אכן עבר בדיקה בטיחות והרכב אכן כשיר לנסיעה.

חברת הסעות טיולי הנשיא מעסיקה 2 קציני בטיחות במשרה מלאה, אשר בודקים מידי יום את תקינות הרכבים, ואחראים על כך שאתם ויקירכם תגיעו למחוז חפצכם בשלום ובבטחה.

חברת הסעות מובילה ומוצלחת אמורה לעמוד בכל דרישות משרד התחבורה. חברת הסעות מצטיינת אמורה לספק שירותי הסעות איכותיים. חברת הסעות אמורה להותיר רושם מעולה, על מנת שבפעם הבאה שתזדקקו להזמנת שירותי הסעות תתקשרו מיידית אל אותה חברת הסעות ותזמינו ממנה הסעה.

מספר המלצות וטיפים נוספים

מוניטין ושנות ניסיון – חברת שירותי הסעות אשר ברשותה המון שנות פעילות וניסיון בענף שירותי הסעות. ככל שחברת שירותי ההסעות קיימת יותר שנים, מן הסתם הדבר מעיד על כל שמדובר בחברת הסעות אמינה ואיכותית, ומעיד על כל שלחברה ניסיון בענף ההסעות, משרתת את כל מגוון הלקוחות, ומן הסתם אם היה מדובר בחברת שירותי הסעות גרועה, היא לא היתה שורדת כל כך הרבה שנים.

חברת הסעות טיולי הנשיא הוקמה בשנת 1982 וברשותה מעל 30 שנות ניסיון בענף שירותי הסעות.
לחברת הסעות טיולי הנשיא ניסיון עשיר עם כל סוגי הלקוחות מכל המגזרים. מידי יום חברת הסעות טיולי הנשיא מספקת שירותי הסעות לאלפי לקוחות מרוצים. השירות, הדיוק והעמידה בלוחות הזמנים, איכות הרכבים, ואדיבות נהגי החברה, כל אלו הופכים את הבחירה בחברת הסעות טיולי הנשיא לבחירה נכונה ומוצלחת.

צי רכבים – חברת הסעות האוחזת בצי אוטובוסים ומיניבוסים גדול, מספקת הוכחה על קח שבמאגר לקוחותיה לקוחות רבים, וכמו כן חברת הסעות אשר ברשותה המון רכבי הסעה, תוכל במקרה שאחד הרכבים יתקלקל תוכל אותה חברת הסעות לספק אוטובוס או מיניבוס חליפי במהרה.
חברת הסעות טיולי הנשיא אוחזת בצי אוטובוסים ומיניבוסים רחב היקף המונה עשרות אוטובוסים ומיניבוסים מסוגים שונים.

אזורי מתן שירותי הסעות ופריסה ארצית – חברת הסעות שמספקת שירותי הסעות במס' רב של אזורים וערים בארץ, מספקת הוכחה שברשותה ניסיון רב ושבמקרה שאחד האוטובוסים או המיניבוסים יתקלקל, תוכל אותה חברת הסעות לספק אוטובוס או מיניבוס חליפי מעיר אחרת אשר בה היא פרוסה.
חברת הסעות טיולי הנשיא מספקת שירותי הסעות בכל הארץ, דבר המבטיח נגישות רבה.

לקוחות ממליצים – חברת הסעות מוצלחת הנה חברה אשר ברשותה לקוחות ממליצים אשר היו מאוד מסופקים ומרוצים משירות ההסעות אותו קיבלו. לרוב ניתן למצוא ביקורות והמלצות באינטרנט תוך חיפוש בגוגל את שם חברת ההסעות.o לחברת שירותי הסעות טיולי הנשיא אלפי לקוחות מרוצים אשר מוכנים בפה מלא לחתום על כך שחברת הסעות טיולי הנשיא ממוקמת בעשירייה הראשונה של חברות ההסעה הטובות והמובילות בארץ.

מוקד שירות טלפוני ואינטרנטי – חברת הסעות מצטיינת תיתן לכם אפשרות ליצור עמה קשר באמצעות הטלפון ו/או באמצעות אתר האינטרנט תחת סעיף צור קשר. חברת הסעות מוצלחת תענה במהירות ובזריזות על כל שאלותיכם, הן באמצעות הטלפון, והן באמצעות אתר האינטרנט.

חברת הסעות טיולי הנשיא אוחזת מוקד טלפוני מאויש 24 שעות ביממה, אשר יענה לשיחתכם במהירות ובזריזות, ללא כל המתנות מיותרות ומערכות לניתוב שיחות מרגיזות.

טיולי הנשיא מתחייבת למענה אנושי של אדם בשר ודם במהרה
בטל' 9587* או 035706070
כמו כן ניתן ליצור עמנו קשר דרך עמוד צור קשר ואנו מתחייבים לענות לפנייתכם תוך שעה לכל המאוחר,
בכל שעה, 24 שעות ביממה.

הצעת מחיר זריזה