Facebook Pagelike Widget

שירותי הסעות לנתב"ג

הסעות לנתב"ג – ככל שנה, גם השנה רוב הסיכויים שישבר השיא במספר הטסים לחו"ל ובמספר הנוסעים מנתב"ג. ככל שהאופציה של חופשה באילת נעשית יקרה לעומת חופשה בחו"ל, המון ישראלים מעדיפים לטוס לחו"ל מאשר לבלות חופשה בארץ. אולם בארץ ישראל קיים רק שדה תעופה אחד מרכזי (נתב"ג), אשר אינו נגיש וקרוב לכל האוכלוסייה ולכן מרבית האנשים מעדיפים להיעזר באמצעות שירות הסעות לנמל התעופה על מנת להגיע אל שדה התעופה.

הסעה לנתב"ג הנה הדרך הטובה ביותר להגיע לשדה התעופה. עבור כל מי שטס מנתב"ג בתקופת החגים, השהייה במקום עם כל התורים מהווה סיוט. מומלץ להגיע מוקדם לנתב"ג על מנת להספיק לטיסה. על תחבורה ציבורית כגון הרכבת או אוטובוסים לא מומלץ להסתמך על מנת לא להיות בלחץ.

חברת הסעות "טיולי הנשיא" בעלת ניסיון רב שנים בתחום שירותי הסעות לנתבג. מידי שבוע נעזרים בשירותי החברה עשרות לקוחות שונים המעוניינים להגיע לנתב"ג בזריזות וביעילות בלי להסתבך עם מקום חניה ובעיות של זמנים.

תוכן העניינים

הסעות לנתב"ג – התחלת החופשה במיניבוס

הסעות לנתב"ג גורמות לכך שהחופשה מתחילה כבר ברכב ההסעות. למה לכם להידחס ברכבכם בשעת בוקר מוקדמת ולהעמיס את כל המטען? כל זאת כאשר אפשר להגיע לנתב"ג באמצעות מיניבוס מפנק. במקום לבזבז כסף וזמן במציאת חניה בנתב"ג עדיף פשוט לשכור מיניבוס עבור כל המשפחה. נהג המיניבוס יסיע אתכם עד לפתח אולם הנוסעים ויסייע לכם בהעמסת ופריקת מטענכם .
כמו כן ניתן לתאם מועד לחזרה, כל שעליכם לעשות הוא לתאם עם המשרד תאריך חזרה ומספר טיסה ואנו כבר נדאג לכל. גם אם יהיה עיכוב או דחייה בטיסה, אל דאגה! אנו מעודכנים בהכל.

הסעות לנתב"ג

בטיחות מעל לכל

הסעות לנתב"ג גם מתאפיינות ביתרון בטיחותי מובהק. לרוב מועדי הטיסות הינם בשעת לילה אשר מסוכנת לנהיגה. בנוסף כאשר הנכם חוזרים מחו"ל ובמיוחד לאחר טיסה ארוכה מאוד ישנה סכנה מובהקת של הירדמות מאחורי ההגה. לכן המלצתנו היא להזמין שירות הסעה לנתב"ג. עדיף שנהג הסעות מיומן יבצע עבורכם את המטלה הלט נעימה של נהיגה הביתה.

חברת הסעות "טיולי הנשיא" מפעילה שנים רבות שירות הסעות לנתבג / שדה דב וממנו 24 שעות ביממה. מתחייבים לספק עבורכם שירות הסעות ברכבים איכותיים ומתקדמים ע"י נהגי הסעות מנוסים ואדיבים בעלי ניסיון רב שנים בתחום הנהיגה וההסעות. יתרה מכך אנו מתחייבים לעמידה בלוחות הזמנים, וכל זאת על מנת שתגיעו בזמן לטיסתכם.

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו!

9587*

איך להזמין הסעה לנתבג?

הזמנתם טיסה ומלון, וכל שנותר כעת הוא להזמין הסעה לשדה התעופה, ושתגיעו בזמן להמראה. איך עושים את זה? היום זה פשוט יותר מתמיד, ברגע שיש בידכם את פרטי הטיסה פשוט חייגו למומחים של טיולי הנשיא ומסרו להם את כל הפרטים. צוות שירות הלקוחות שלנו ימליץ באילו שעות כדאי לצאת, ועל דרכי הגעה מומלצות. בנוסף לכך, תוכלו לקבוע איתם את מועד החזרה, וההסעה תחכה לכם ברגע שתנחתו בארץ.

שירות הסעות VIP לנתב"ג 

בנוסף ניתן להזמין שירותי ליווי VIP מהמטוס או למטוס. שירות זה חוסך זמן המתנה יקר בביקורת דרכונים. דרכנו ישנה אפשרות של שירותי סבלות לנשיאת המזוודות מפתח המטוס ועד העלייה לרכב ההסעות אשר ימתין לכם ביציאה מאולם מקבלי הפנים.

הסעות מתל אביב לנתבג

לכל הטסים לחו"ל מתל אביב או שחוזרים הביתה לעיר, יש לכם פתרון הגעה נגיש ואיכותי. אנחנו שמים דגש על חווית נסיעה ברמה הגבוהה ביותר, והתכווננות לשינויים במקרים של עיכובים בטיסה, או ביטולים. אנחנו מספקים הסעות לנתב"ג במוניות גדולות המכילות בין 6 ל-10 נוסעים.

שירות הסעות מחיפה לנתבג

פתרונות התחבורה המוצעים היום לתושבי חיפה אינם מספקים, ולא תמיד מתאימים לדרישות הטסים לחו"ל. זאת מכיוון שהטיסות יוצאות בכל שעות היום, ורוב הסיכויים שבשעות הלילה תתקשו יותר בהגעה אל השדה או בחזרה ממנו בזמן.

אנחנו מספקים לכם שירותי הסעות לנתב"ג מחיפה מסביב לשעון, לאחר שתישאלו מספר שאלות אודות זמני הטיסה וההמראה. אנחנו מבינים את המשמעות של עמידה בלוחות זמנים במיוחד בנסיעות כאלה, ולכן אנחנו שמים דגש על דיוק מקסימלי.

שירות הסעות מירושלים לנתבג

אנחנו מספקים שירותי הסעות מירושלים לנתבג מסביב לשעון, וגם בשבתות. היום כבר לא צריך להגביל את עצמנו בטיסות רק בימי חול כיוון שאין דרכי הגעה אופטימליים לשדה התעופה בשבתות. אנחנו מציעים שירותי הסעות בשבת לכל מקום ולכל מטרה.

מיניבוס לשדה התעופה בן גוריון

צי הרכבים המפואר שלנו כולל גם מיניבוסים מפוארים ומאובזרים להסעות פרטיות לכל מטרה. המיניבוסים שלנו יכולים להכיל עד 25 נוסעים, כולל מקומות אחסון למזוודות ולתיקים של כל הנוסעים. המיניבוס שלנו יחכה לכם בזמן במיקום שנקבע מראש, והנהגים האדיבים שלנו יסייעו לכם בכל בעיה או שאלה.

הסעות נכים לנתבג

החברה מספקת לכם שירותי הסעות המותאמות לצרכים של בעלי מוגבלויות, והיא שמה דגש על הנגשת הרכבים, ובטיחות הנוסעים. הרכבים המיועדים להסעות נכים מאובזרים ברמפה כדי לספק למשתמשים בכיסאות גלגלים הסעה נגישה ללא טרחה. בנוסף לכך, ברכבים המיועדים לכך יש רצועות על מנת לאבטח את הנוסעים, לנסיעה בטוחה יותר.

הסעות לנתבג מחירים

מחירי שירותי הסעות לנתבג משתנים ותלויים בשני גורמים מרכזיים: כמות הנוסעים וזמן הנסיעה. מדובר בפתרון הטוב ביותר עבור הנוסעים הממריאים בכל שעות היממה, כיוון שההסעות שלנו עושות שימוש בנתיבי התחבורה הציבורית, מה שמאפשר לנו לקצר משמעותית את זמני הנסיעה ולהביא אתם לטיסה בזמן.

מחיר נסיעה מירושלים לנתבג

כחברה מנוסה להסעות מירושלים לנתבג, אין לכם צורך לדאוג מעיכובים. הנהגים שלנו דייקנים, והנסיעה שלכם תתרחש בזמן. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית להסעה מירושלים לנתבג חייגו לצוות שירות הלקוחות האדיב שלנו, מסרו לו את כל הפרטים והם יישלחו אליכם הצעת מחיר.

טסים לחו"ל בקרוב? לא יודעים מתי כדאי לצאת לשדה התעופה? רוצים להגיע בזמן ללא דאגות? פתרון ההסעות שלנו הינו הפתרון המושלם בשבילכם! חייגו עכשיו למומחים שלנו בטלפון *9587 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל עת, איתנו החופשה מתחילה מההסעה.

הצעת מחיר זריזה