Facebook Pagelike Widget

הסעות תלמידים לבתי הספר

תוכן העניינים

הסעות תלמידים לבתי הספר

מוסדות חינוך רבים מספקים שירותי הסעות לתלמידיהם. האחריות לנושא מוטלת על העירייה או המועצה האזורית אליה שייך המוסד החינוכי. שירותי הסעות נפוצים במיוחד במוסדות חינוך על אזוריים שתלמידיהם מגיעים ממספר ישובים וכן בחינוך המיוחד שגם בו לומדים תלמידים מישובים שונים. הבחירה בחברת הסעות, במיוחד כשמדובר על הסעות קבועות על בסיס יומי חשוב לברור היטב את חברת ההסעות ולבחור בחברה מוכרת בתחום.

בהסעות תלמידים נדרשת רגישות גבוהה במיוחד

הסעות תלמידים לבתי הספר

אין ספק שבכל ענף ההסעות, התחום של הסעות תלמידים הוא רגיש במיוחד כיוון שמדובר על ילדים. מעבר לסיכונים הכרוכים בנסיעה בכבישים, בהעלאת ובהורדת נוסעים, כשמדובר על ילדים נוסף גם עניין שיקול הדעת של הילד שאינו כשיקול דעת של אדם מבוגר. לכן חברת הסעות שנבחרת להסעת תלמידים צריכה להיות מקצועית בכלל ומנוסה בהסעות תלמידים בפרט. על אחת כמה וכמה נדרשת רגישות, מקצועיות ושמירה על כללים קפדניים כשמדובר על תלמידים הלומדים במסגרת של חינוך מיוחד או בעלי צרכים מיוחדים.

נסיעה בטוחה – שילוב של ציוד חדיש וכוח אדם מקצועי ומיומן

חברת הסעות מקצועית ומנוסה מתבססת על שני גורמים מרכזיים: ציוד חדיש ומתוחזק היטב וכוח אדם מנוסה ומיומן. רק בשילוב שני אלה ניתן להביא את הילדים אל המוסד החינוכי ולהחזירם בשלום הביתה. חייבת להיות תחזוקה שוטפת של האוטובוס או המיניבוס, החל מהבסיס ועד לכל האלמנטים הקטנים ביותר. הרכבים צריכים להיות במצב טוב, לעבור טיפול תחזוקתי מלא מדי תקופה וכמובן טיפול מידי עם כל בעיה, כשניתנת חלופה מתאימה. הצד האנושי חשוב לא פחות. הנהגים צריכים להיות מיומנים ומנוסים בהסעות תלמידים, להיות סבלניים ובעלי גישה לילדים כל חברת הסעות צריכה לרענן נהלים לעתים קרובות ולהעביר את הנהגים הכשרות והשתלמויות רלוונטיות שיביאו לנהיגה בטוחה באופן מקסימלי.

טיולי הנשיא – לדעת שהילדים נמצאים בידיים בטוחות

טיולי הנשיא מסיעה מידי יום מאות ילדים ותלמידים לבתי הספר וגני ילדים עבור עיריות ומועצות מקומיות.
חברת טיולי הנשיא מקפידה על מספר כללי בטיחות נוקשים וקפדניים ואינה סוטה מהם.
קציני הבטיחות של החברה מבצעים מידי חודש ריענון נהלים להסעות תלמידים ואף מבחני נהיגה מעשיים לנהגים ושבמבחן זה הנהג נבדק באופן מעשי ע"י קציני הבטיחות בחברה שאכן הינו זוכר ומעודכן בכל נהלי הסעת התלמידים.

כל האוטובוסים והמיניבוסים המיועדים להסעות תלמידים מחויבים לעמוד בתנאים הבאים:

  1. פנסים אחוריים וקדמיים אשר מופעלים בזמן עליית/ירידת התלמיד. מטרת הפנסים היא להתריע מרחוק בפני כלי רכב על כך שרכב ההסעות מעלה/מוריד תלמידים, וגורם לנהג הרכב להאט את מהירות נסיעתו.
  2. חגורות בטיחות.
  3. הקפדה על כך שנהגי החברה יאספו/יורידו את התלמידים אך ורק בצד של ביתו/גן הילדים/ בית הספר על מנת להבטיח את שלומו ובטחונו המלא של ילדכם.
  4. כל נהגי החברה מחויבים ומתודרכים לבצע סריקה לפני ובתום ההסעה ולוודא כי כל הילדים חגורים בחגורת בטיחות, ובתום הנסיעה הנהג סורק את האוטובוס על מנת לבדוק שלא נשכח/נרדם אחד התלמידים
  5. נהגים המסיעים ילדים ותלמידים חייבים להוציא רישיון להסעת תלמידים על פי תקנה 84.
  6. כל נהג אשר מתקבל לחברה עובר תהליך מיון קפדני ונוקשה. קציני הבטיחות בחברה מוודאים שלנהג יש רישיון נהיגה מתאים להסעת תלמידים.
    בנוסף נבדק גיליון ההרשעות תעבורתי של הנהג, וכמו כן כל נהג נדרש לגשת לתחנת המשטרה טרם תחילת עבודתו ולהביא ממנה אישור שעברו הפלילי נקי וללא רבב.
בהסעות בכלל ובהסעות תלמידים בפרט אסור להתפשר על חברת הסעות. לחברת טיולי הנשיא יש ניסיון של שנים, צי רכבים חדיש ומתוחזק היטב, כוח אדם מנוסה המקפיד על שורת נהלים ברורים וגם איכות שירות בלתי מתפשרת.
טיולי הנשיא – נוסעים בדרך שלך

הצעת מחיר זריזה